Pähklid ja mandlid ühe osana toidust

Taimetoitlased on võtnud pähklid oma toiduvaliku üheks osaks tänu neis sisalduvatele mineraalainetele ja valkudele. Nii nagu pähklid, on ka mandlid tervislik lisa nii tavatoidule kui ka erinevatele dieetidele. Näiteks mandlijahu sobib hästi gluteenivabade küpsetiste valmistamiseks.

Peale paljude tervislike mõjude on pähklid puhtad looduslikud tooted, mis ei sisalda ebavajalikke säilitus- ja lisaaineid. Kuigi pähklid ja mandlid sisaldavad rohkesti tervisele kasulikke koostisosi, on nende söömisel siiski mõistlik piiri pidada. Pähkleid tuleb tarbida mõõdukalt nende suure energiasisalduse tõttu.

Meira mitmekülgsesse pähklite ja mandlite tootesarja kuulub 18 erinevat toodet toiduvalmistamiseks, küpsetamiseks ja niisama söömiseks. Pähkleid võib muu hulgas kasutada ka salatites, erinevates pastades, röstitult ja maitsestatuna.

Pähklite ja mandlite süsivesikute ja rasvasisaldus 100 grammi toote kohta on järgmine.

Maapähklid  13,2 g / 43,0g
India pähklid  18,8 g / 46,3g
Soolapähklid 10,0 g / 49,8g
Mandlid 6,6 g / 54,0 g
Sarapuupähklid 3,4 g / 61,0 g